Heb je een vraag aan Tezet – The Surprise Company?
Het kan zijn dat de vraag al eerder is gesteld en beantwoord. Hieronder tref je een overzicht aan van onderwerpen waarover vragen zijn gesteld. Ga naar het onderwerp en kijk of je vraag er tussen staat en is beantwoord.
Staat je vraag er niet bij, dan helpen we je uiteraard wel graag verder, bel naar 0316 28 28 31 of mail naar: info@tezet.nl
Bestellen
-
1
Een bestelling plaatsen?
-
Via onze webshop is het heel eenvoudig om uw seizoensgeschenken en pakketten te bestellen. Wilt u een bestelling plaatsen voor relatiegeschenken, dan verwijzen we u graag naar onze verkoopafdeling 0316-282831 of verkoop@tezet.nl. Graag geven we u advies en denken met u mee!
-
2
Een artikel zoeken?
-
In onze webshop heeft u meerdere zoekmogelijkheden. U kunt op artikel, omschrijving of artikelnummer zoeken. Ook kunt u een zoekopdracht geven op budget of bijv. de verpakkingssoort.
-
3
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
-
Allereerst kies je een artikel uit in de webshop. vervolgens klik je bij het betreffende artikel op: "In winkelwagen". Je komt nu in de winkelmand. Controleer nog eens je aankopen zorgvuldig. Indien deze correct zijn klikt u op: "Naar gegevens" Hier kan je of inloggen indien je al een account hebt of een account aanmaken. Vul je gegevens in die wij nodig hebben om de bestelling te leveren. Klik vervolgens op "Bezorgen" Hier kan je aangeven wanneer je de bestelling wenst te ontvangen, je kunt hier een afleveradres opgeven indien die anders is als het factuuradres en ook kun je hier nog een "Opmerking"achterlaten. Vervolgens klik je op " Naar betaalmethode". Voor bedrijven: op rekening/met Ideal of d.m.v. creditcard. Voor consumenten: met Ideal of d.m.v. creditcard. Na akkoord geven op de algemene voorwaarden dien je te klikken op "Bestelling afronden" Je ontvangt per email de orderbevestiging. Indien er dan nog zaken niet correct zijn, dan vragen wij je om contact met ons op te nemen: info@tezet.nl of 0316 28 28 31.