Veel gestelde vragen

Heb je een vraag aan Tezet – The Surprise Company? Het kan zijn dat de vraag al eerder is gesteld en beantwoord. Hieronder tref je een overzicht aan vragen die eerder zijn gesteld. Staat je vraag er niet bij, dan helpen we je uiteraard wel graag verder.
Bel:  0316 28 28 31
Of mail naar: info@tezet.nl

In jouw account kun je eenvoudig je factuur en/of je bezorgadres wijzigen.

Het is zeker mogelijk om je bestelling af te halen. Tijdens kantooruren tussen 8.30-17.00 kan je de bestelling bij ons afhalen. Ons adres is: Lithograaf 39 6921 VA DUIVEN industrie terrein Graafstaete. In het bestelproces kan je aangeven dat je graag komt afhalen. Mocht je contant willen betalen bij afhalen: Helaas hebben we geen mogelijkheid om bij ons te pinnen. Je kunt wel kontant afrekenen. We verzoeken vriendelijk om zo gepast mogelijk te betalen. Alvast hartelijk dank.

Het aktiekado ontvangt je tegelijkertijd met de bestelling! Of eventueel per post.

Dit kan eenvoudig via onze webshop. Mocht je een bestelling per mail willen plaatsen, dan kan dat uiteraard ook. Vergeet dan naast het artikel en het aantal niet ook aan te geven wat het factuur- en bezorgadres is en wanneer je de bestelling graag zou willen ontvangen. Mail je bestelling naar: verkoop@tezet.nl

Jazeker, je kan zelf een gewenste afleverdag aangeven. Echter houd er wel rekening mee, dat in verband met de versheids-garantie van onze produkten, ze vanaf een bepaalde dag leverbaar zijn. Je kan deze "vanaf" levermomenten vinden bij elk produkt.

Al onze bestellingen worden neutraal verzonden. Uw bestelling zal worden verpakt in neutrale dozen. Aan de buitenkant van de dozen is niet te zien, wat er in de dozen verpakt is!

Op de ochtend van de levering ontvangt je een email met een link, waar je een geschatte tijdsindicatie aantreft.

In de winkelwagen wordt berekend wat de bezorgkosten zijn. Afhalen in Duiven kan ook, dan betaal je geen bezorgkosten.

Dat kan Tezet voor je verzorgen. We kunnen pakketten of brievenbuspakketten verzendklaar maken en huis aan huis laten bezorgen met Post.nl. Brievenbuspost, pakketten dunner dan 32 mm, wordt bezorgt door Post.nl. De prijs is afhankelijk van het gewicht en aantal. Prijs op aanvraag. We spreken af wanneer wij het aan Post.nl zullen aanbieden. Het bezorgmoment is lastig exact door ons te bepalen. vraag naar de mogelijkheden: verkoop@tezet.nl

TEZET levert in samenwerking met Transmission. Zij leveren tussen 8.00 en 17.00 uur. Het is echter mogelijk om de bezorging in een bepaald tijdsvak binnen te krijgen. Meerprijzen voor deze service zijn: Leveren voor 9.30 uur: € 60,00 excl. BTW. Leveren voor 12.00 uur: € 35,00 excl. BTW. Leveren na 14.00 uur: € 45,00 excl. BTW. Tijdsleveringen zijn niet mogelijk op de Wadden eilanden

Dat kan. De zending wordt van te voren telefonisch door de chauffeur aangemeld. Meerprijs voor deze service: € 2,50 excl. BTW.

Ja, dat kan. Meerprijs voor deze service is: € 9,95 excl. BTW.

Ja, dat kan. Meerprijs voor deze service is: € 27,50 excl. BTW.

Verhogen van het bestelde aantal is altijd mogelijk, mits op voorraad. Tot 2 weken voor levering (seizoenspakketten) is dit kostenloos. Bij ophogingen korter dan 2 weken voor levering worden dezelfde kosten in rekening gebracht als bij een gewone bestelling.

Binnen 2 uur na bestelling kan je het aantal nog naar beneden aanpassen. Daarna is het helaas niet mogelijk om het aantal bestelde produkten nog te verlagen.Mogelijk wordt de bestelling dan al in de productie verwerkt.

Je kan bij ons betalen op Rekening, met iDEAL of CreditCard. Bij nieuwe klanten (na een kredietcontrole) behouden we ons het recht voor om pas de levering te versturen, nadat betaling op onze rekening is bijgeschreven.d

Het is helaas niet mogelijk om kontant te betalen bij afleveren. U kunt wel uw bestelling via IDeal of creditcard op onze website betalen. Tevens kunt u uw bestelling op rekening plaatsen.

De prijzen op onze website zijn allemaal prijzen exclusief BTW. Sommige artikelen hebben een BTW percentage laag (9%), andere artikelen hebben een BTW percentage hoog (21%). (Non-food en food) Ook hebben sommige pakketten een combinatie van BTW percentage hoog en laag.

Bij food produkten geldt 9% BTW. Bij non-food producten geldt 21%. Diverse pakketten (Sint, Kerst, Pasen en Zomer) bevatten zowel food als non-food artikelen. Dan geldt een combinatie van 9% en 21%. Op de bevestiging en faktuur tref je dan het produkt met 9% en met 21% BTW aan.

Een extra artikel meeverpakken is (bijna altijd) mogelijk. Je dient rekening te houden met de ruimte die "over" is in de verpakking. Eventueel kunnen we het pakket in een grotere zak, tas of doos verpakken (extra kosten). Ook zijn hele kwetsbare produkten of waardevolle produkten niet aan te raden. Voor meer informatie: 0316 28 28 31 of mail naar: verkoop@tezet.nl

We bieden veel standaard pakketten aan in alle mogelijke prijsklassen. Toch is het in sommige gevallen mogelijk om een eigen pakket samen te stellen. Vraagt u naar de voorwaarden en mogelijkhgeden op 0316 28 28 31 of mail naar: verkoop@tezet.nl

Op al onze geleverde producten gelden de wettelijke garanties. Plus eventuele fabrieksgaranties.

Wij geven veel aandacht aan transportverpakking. Maar enkele (seizoens)artikelen zoals Speculaaspoppen, gedecoreerde chocoladeletters, keramiekartikelen, holle chocolade-producten, glazen potten, blikken etc.. zijn gevoelig voor breuk. Daarom kunnen we geen 100% breukvrij garantie geven. De smaak blijft echter wel 100%! We adviseren u ook, om deze artikelen niet individueel te verzenden!

Paas-, Sint-, en Kerstpakket en Werkkostenregeling (WKR). Het schenken van een Paas-, Sint-, of Kerstpakket valt onder de werkkostenregeling (WKR). De werkkostenregeling is vanaf 1 januari 2015 verplicht en maakt het schenken van een geschenk met een van de feestdagen makkelijker. Met de oude regeling moest u rekening houden met 29 verschillende regels, nu alleen nog maar met de WKR. Hoe werkt de WKR? Je mag onder de werkkostenregeling een gedeelte van uw fiscale loon besteden aan onbelaste vergoedingen, verstrekkingen en terbeschikkingstellingen voor werknemers. Dat is de vrije ruimte. Deze bedraagt 1,7% van uw fiscale loon tot € 400.000. Over het meerdere van uw fiscale loon is de vrije ruimte 1,18%. Dat biedt, als daarvoor de financiële ruimte beschikbaar is, de mogelijkheid om werknemers extra tegemoet te komen, bijvoorbeeld met een leuk brievenbusgeschenkje, of een ander leuk (seizoen) geschenkje. Let op: Wanneer je boven de vrije ruimte komt is de eindheffing 80% en dient betaald te worden over bepaalde vormen van loon. Dus boven de vrije ruimte moet je over dit bedrag deze eindheffing betalen. Het is daarom verstandig van te voren goed te bepalen hoeveel de vrije ruimte is. Zo weet je precies wat je kan besteden aan het personeel en betaal je nooit te veel belasting. De eindheffing mag je niet inhouden op het loon van de werknemer maar dient voor rekening van de werkgeverte komen. Meer informatie over de eindheffing vind je hier: Eindheffing kerstpakket, sinterklaaspakket, paaspakket. Wat is de gebruikelijkheidstoets? Blijf je binnen de vrije ruimte van 1,7% per jaar, dan mag je alles belastingvrij schenken aan de werknemers. Het enige waar je daarbij nog rekening dient te houden, is de gebruikelijkheidstoets. Je mag niet meer dan 30% afwijken van wat in uw branche normaal is om te schenken. Meer informatie over de gebruikelijkheidstoets vind je op de website van de Belastingdienst. Heb je jouw vrije ruimte bepaald en weet je wat je kan en wilt besteden? Dan ben je bij TEZET aan het juiste adres om een mooi Paasgeschenk, Zomergeschenk Sinterklaaspakket of Kerstpakket uit te zoeken voor je personeel. TEZET heeft een breed assortiment pakketten voor de feestdagen voor elk budget, ook wanneer je maar een klein budget te besteden hebt! Zo helpen wij jou om binnen de vrije ruimte te blijven en toch een mooi Kerstpakket, Paas- of Sintgeschenk te geven aan jouw personeel. Aan dit artikel kunnen geen rechten worden ontleend.

Alle produkten die verwerkt worden in onze seizoenspakketten zijn vers tot ruim na de feestdag (Sinterklaas/Kerst/Pasen). U kunt de pakketten ruim op tijd bij u laten bezorgen. De produkten zijn altijd vanaf een bepaalde datum leverbaar. Vanaf die uitleverdatum kunnen we de garantie geven dat de produkten tot na de feestdag vers zullen zijn.

Indien er iets niet klopt in de bestelling, levering of een andere situatie doet zich voor, dan betreuren wij dit ten zeerste en zullen er alles aan doen om u een bevredigende oplossing te bieden. Wij zullen dit direct oppakken en u dezelfde dag of uiterlijk de dag daarna een passende oplossing aanbieden. Bel of mail ons: 0316-282831 of verkoop@tezet.nl

Bij al onze pakketten en geschenken staat vermeld vanaf wanneer deze leverbaar zijn. Ook seizoenspakketten kunnen erg snel geleverd worden. Je kan zelf de gewenste leverweek of dag aangeven!

Je kan op onze website, onderaan iedere pagina, je opgeven voor onze nieuwsbrief. Dan houden we je op de hoogte van alle actuele (kortings)acties.

Als je onze nieuwsbrief ontvangt, krijgt u altijd de mogelijkheid om ook af te melden voor de nieuwsbrief.

Antwoord