Bestelproces

Bestellen, Bezorgen en Betalen bij Tezet


BESTELLEN:

Je kunt bij ons uiteraard online bestellen via deze webshop, maar natuurlijk ook telefonisch (0316 28 28 31) of per email: verkoop@tezet.nl 

 

Wij helpen je heel graag verder!

 

Binnen 5 werkdagen ontvang je een factuur/orderbevestiging per mail. 

Paas-, Zomer, Sint- en Kerstpakketten in het gewenste aantal bestellen

Bij Tezet kun je de pakketten en geschenken bestellen vanaf het aantal dat bij elk pakket of geschenk staat vermeld.
Maar ook grote aantallen van 10.000 stuks of meer is voor Tezet zeer goed uit te voeren. Selecteer hieronder de afname die je wenst:

De Tezet pakketten op elk gewenst moment laten bezorgen

In het bestelproces wordt je gevraagd om een gewenste laverdatum in te vullen. Wij gaan je bestelling dan op die dag bezorgen, mits er geen onvoorziene omstandigheden zijn  (voor Belgie kunnen we de leverdatum niet garanderen). Het eventueel toevoegen van een logo opdruk kan de levertijd eventueel vertragen.

Tezet pakketten zijn er voor elk budget.

Wil je meer informatie over het bestellen van Kerstgeschenken en Sintpakketten? Neem dan contact met ons op via 0316 28 28 31 of info@TEZET.nl en vraag naar de mogelijkheden.


BEZORGEN:

Paaspakketten, Zomerpakketten, Sintpakketten, Kerstpakketten en overige pakketten bezorgen

Tezet bezorgt je bestelde Paaspakketten, zomerpakketten, Sintpakketten en Kerstpakketten met de grootste zorg. Dit doen wij in de meeste gevallen met onze vervoerder Transmission. Transmission streeft er naar om op werkdagen tussen ca. 8.00 en ca. 17.00 uur te leveren. Je kunt zelf aangeven op welke dag je de producten wenst te ontvangen. Wij leveren op de begane grond.

 

Wij streven er altijd naar om op de door je opgegeven datum te leveren, maar door de grote drukte in deze periode kunnen wij dit helaas niet altijd garanderen. Hopelijk heb je hiervoor begrip in deze drukke tijd.

 

Themapakketten (Sint, Kerst, Pasen en Zomer) kunnen geleverd worden vanaf de datum dat de seizoenspakketten beschikbaar zijn. Dit kan je zien bij de betreffende producten op de website.

 

Tezet bezorgt door heel Nederland en België. Wij leveren veelal uit voorraad.
Voor bezorging in Nederland gelden de volgende standaardtarieven:

Bijdrage verzendkosten

Je bestelling kan je kostenloos bij ons in Duiven afhalen. 

Voor leveringen geldt een bijdrage in de verzendkosten. De hoogte hiervan wordt aangegeven in je winkelmand.

 

Dit geldt voor Nederland en ook voor België.

LET OP: hou er rekening mee dat levering in België (met name in Walonië) 24 uur later kan plaatsvinden. 

Tezet probeert al je vragen omtrent bezorging en bestelling te beantwoorden. Hieronder vindt je een overzicht met veelgestelde vragen.

 

Staat je vraag er niet tussen, neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch via 0316-282831, per mail via info@tezet.nl of via ons contactformulier.

Hoe zien de dozen eruit waar de pakketten in verpakt zijn?

Aan de buitenkant van de omdoos is het niet te zien dat er Sinterklaas, Kerst of Paaspakketten in zitten, zie onderstaande afbeelding:

Op de pallet/doos zit een etiket waar op staat "VERTROUWELIJK". Op deze manier zal de bestelling bij de juiste persoon terecht komen, zie onderstaande afbeelding:

Hoe ziet de pallet eruit zodra ik heb gekozen voor een verzendverpakking met opdruk?

Voorbeeld van een verzendverpakking met opdruk, zie onderstaande afbeelding:

De pallet wordt omwikkeld met zwarte folie zodat de verrassing nog niet verklapt wordt (aan de bovenkant zit een kartonnen plaat over de verzendverpakkingen), zie onderstaande afbeelding:

Hoe zijn de pakketten verpakt zodra de inhoud breekbaar is?

Als de inhoud van de pakketten (extra) breekbaar is dan staat dit ook nadrukkelijk vermeld op de pallet. Ook gebruiken wij altijd tape waarop vermeld staat dat de inhoud breekbaar is, zie onderstaande afbeelding:

1. Hoe laat zal mijn bestelling afgeleverd worden?

Op de dag van levering ontvang je een email met een link, hier tref je de geschatte tijdsindicatie aan.

2. Kan ik zelf de datum van levering bepalen?

Je kunt zelf aangeven op welke dag je je bestelling wilt laten bezorgen. Houd er wel rekening mee dat bepaalde producten en pakketten pas vanaf een bepaald dag leverbaar zijn. Je kunt deze “vanaf leverdag” vinden bij elk product. Soms heeft een product een levertijd omdat deze voor je speciaal wordt geproduceerd of omdat deze bijvoorbeeld een verwerking van een logo betreft.

3. Wat zijn de bezorgkosten?

De bijdrage in de  bezorgkosten tref je aan in het bestelproces bij je bestelling. Wanneer je je bestelling komt ophalen in Duiven, betaal je uiteraard geen bezorgkosten.

 

Dit zijn onze adresgegevens:

Tezet Business Gifts B.V.
Lithograaf 39
6921 VA DUIVEN

4. Ik wil mijn bestelling op verschillende adressen laten leveren, kan dit?

Ja, je kunt je bestelling laten bezorgen op verschillende adressen. Afhankelijk van het aantal producten en het aantal adressen maken we graag een vrijblijvende prijsopgave voor je. Voor meer informatie kun je ons telefonisch bereiken op 0316-282831 of mail naar info@tezet.nl.

Vanaf een bepaald aantal (op te vragen bij onze afdeling verkoop verkoop@tezet.nl ) kunnen we je artikelen huis aan huis te bezorgen, mits deze niet (te) breukgevoelig zijn. Afhankelijk van het gewicht van je pakket en het aantal pakketten, verzenden wij je producten per pakketpost of brievenbuspost. Brievenbuspakketten worden bezorgt door PostNL. Pakketten door Transmission of PostNL. 

 

Samen met je spreken we af wanneer je artikelen aangeboden worden aan PostNL of Transmission. De kosten van de bezorging is afhankelijk van het gewicht en het aantal adressen.

Houdt er wel rekening mee dat het artikel eventueel eerst nog verzendklaar gemaakt dient te worden (verpakt in een doosje met buffermateriaal).


En dat de pakketten voorzien dienen te zijn van je gegevens, b.v. door middel van een kaart, brief, logolabel of logoetiket. Een ontvanger weet anders niet van wie het pakket komt.

 

Voor meer informatie kun je ons telefonisch bereiken op 0316-282831 of mail je naar info@tezet.nl.

5. Ik wil mijn artikelen door Tezet huis aan huis laten bezorgen, kan dat?

Het is mogelijk om door Tezet de verzending voor huis aan huis te laten verzorgen. Aangezien dit maatwerk is, maken we graag een passende offerte voor je. Stuur hiervoor je gegevens (aantal stuks, artikel, gewenste leverweek, telefoonnummer) naar verkoop@tezet.nl dan nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op.

6. Kan ik een tijdslevering opgeven voor de levering van mijn bestelling?

TEZET levert in veel gevallen in samenwerking met onze vervoerder Transmission. Transmission levert standaard op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur. Het is ook mogelijk om in een bepaald tijdsvak je bestelling binnen te krijgen. Hiervoor gelden de volgende toeslagen (naast de eventuele transportkosten):

 

Alleen geldig in Nederland:

Leveren voor 9.30 uur: € 60,00 excl. BTW
Leveren voor 12.00 uur: € 35,00 excl. BTW
Tijdsleveringen zijn niet mogelijk op de Wadden eilanden

7. Kan de zending aangemeld worden?

Uw zending kan in Nederland van te voren telefonisch aangemeld worden door de chauffeur. De toeslag hiervoor bedraagt € 2,50 excl. BTW.

8. Kan de zending persoonlijk overhandigd worden?

Uw bestelling kan in Nederland persoonlijk overhandigd worden. De toeslag hiervoor bedraagt € 9,95 excl. BTW.

9. Kan mijn levering op een etage geleverd worden?

Ja, dat kan. Standaard leveren wij op de begane grond, maar leveren op een etage is mogelijk. Meerprijs voor deze service is € 27,50 excl. BTW

10. Kan ik mijn pakket volgen?

De dag van levering (alleen in Nederland) ontvang je van onze vervoerder een mail met een tijdsindicatie. Dit kan door onvoorziene omstandigheden nog wijzigen gedurende de dag.

11. Wat is de verwachte levertijd?

De levertijd verschilt per product en pakket. Bij elk product staat een indicatie van de levertijd aangegeven.
Voor bedrukte artikelen met bijvoorbeeld uw logo geldt dat de levertijd in gaat na uw goedkeuring van de digitale proef.
Voor exacte levertijden kun je ons telefonisch bereiken op 0316-282831 of per e-mail naar info@tezet.nl.

12. Waar kan ik terecht voor vragen over de bezorging?

Voor vragen over de bezorging kun je bellen met 0316-282831, een mail sturen naar verkoop@tezet.nl of het contactformulier op onze website invullen.

13. Krijg ik een factuur bij mijn bestelling?

Ja, je ontvangt altijd een factuur bij je bestelling bij Tezet. Het is zelfs mogelijk om op factuur te bestellen. Tezet behoudt zicht het recht om in sommige gevallen op vooruitbetaling pas te leveren.
Je ontvangt binnen 5 werkdagen je factuur per mail. 

14. Mijn pakket is beschadigd of voldoet niet aan de verwachtingen, wat moet ik doen?

Dit vinden wij bij TEZET erg vervelend. Wij zoeken graag samen met je naar een oplossing. Om tot een passende oplossing te komen, vragen wij je contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch via 0316-282831 of per mail via verkoop@tezet.nl.

15. Kan ik ervan uitgaan dat mijn pakket vóór Pasen, Sinterklaas of Kerst geleverd wordt?

Je kunt zelf een gewenst moment voor levering van de door je bestelde geschenken en pakketten aangeven. Wij zullen er alles aan doen om je producten op dit moment bij je te bezorgen.

 

Mocht het door omstandigheden niet mogelijk zijn om op tijd te leveren, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op voor een passende oplossing.

16. Afleverinstructies:

Eventuele afleverinstructies, zoals leveren bij b.v. de receptie in plaats van bij de goederenontvangst, of afleveren bij het tuinhek indien er niemand aanwezig is o.i.d. geven we wel mee aan onze vervoerder. en onze vervoerder geeft dat ook mee aan de chauffeur, maar uiteindelijk zal de chauffeur ter plekke moeten bepalen of dat ook gaat lukken. Garanties daaromtrent kunnen we niet geven. Uiteindelijk zal de chauffeur ook ter plekke moeten kunnen parkeren en hij zal iemand moeten aantreffen die de zending in ontvangst kan nemen. Wij vragen je om begrip voor de situatie en voor de chauffeur.


BETALEN:

Je kunt bij ons betalen op rekening.
Maar ook door middel van iDEAL of Credit Card.
 
Bij nieuwe klanten (na een kredietcontrole)  behouden we ons het recht voor om pas je levering te versturen, nadat je betaling op onze rekening is bijgeschreven.

 

Kontant afrekenen is allleen mogelijk, indienje de goederen bij ons in Duiven komt afhalen. Wij verzoeken je zo gepast mogelijk te betalen (niet PINNEN!)