Paaspakketten, Zomerpakketten, Sintpakketten, Kerstpakketten en overige pakketten bezorgen


Tezet bezorgt je bestelde Paaspakketten, zomerpakketten, Sintpakketten en Kerstpakketten met de grootste zorg. Dit doen wij in de meeste gevallen met onze vervoerder Transmission. Transmission streeft er naar om op werkdagen tussen ca. 8.00 en ca. 17.00 uur te leveren. Je kunt zelf aangeven op welke dag je de producten wenst te ontvangen. Wij leveren op de begane grond.

NOTE: Wij streven er altijd naar om op de door je opgegeven datum te leveren, maar door de grote drukte in deze periode kunnen wij dit helaas niet altijd garanderen. Hopelijk heb je hiervoor begrip in deze drukke  tijd.

Themapakketten (Sint, Kerst, Pasen en Zomer) kunnen geleverd worden vanaf de datum dat de seizoenspakketten beschikbaar zijn. Dit kan je zien bij de betreffende producten op de website.

Tezet bezorgt door heel Nederland en België. Wij leveren veelal uit voorraad.
Voor bezorging in Nederland gelden de volgende standaardtarieven:

Waarde van bestelling Verzendkosten excl. BTW
 Vanaf € 750,-  Franko geleverd op 1 adres in Nederland*
 Van € 250,- tot € 750,-  € 24,50*
 Tot € 250,-  € 14,50*
* Met uitzondering van de eilanden (Wadden eilanden & Zeeuws Vlaanderen)
 

Voor bezorging in België gelden de volgende standaardtarieven:
LET OP: hou er rekening mee dat levering in België (met name in Walonië) 24 uur later kan plaatsvinden. 

Waarde van bestelling Verzendkosten excl. BTW
 Vanaf € 1.000,-  Franko geleverd op 1 adres in België
 Van € 250,- tot € 1.000,-  € 34,50
 Van € 75,- tot € 250,-  € 18,50

Tezet probeert al je vragen omtrent bezorging en bestelling te beantwoorden. Hieronder vindt je een overzicht met veelgestelde vragen.

Staat je vraag er niet tussen, neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch via 0316-282831, per mail via info@tezet.nl of via ons contactformulier.


Hoe zien de dozen eruit waar de pakketten in verpakt zijn?

Aan de buitenkant van de omdoos is het niet te zien dat er Sinterklaas, Kerst of Paaspakketten in zitten, zie onderstaande afbeelding:

Op de pallet/doos zit een etiket waar op staat "VERTROUWELIJK". Op deze manier zal de bestelling bij de juiste persoon terecht komen, zie onderstaande afbeelding:

Hoe ziet de pallet eruit zodra ik heb gekozen voor een verzendverpakking met opdruk?

Voorbeeld van een verzendverpakking met opdruk, zie onderstaande afbeelding:


De pallet wordt omwikkeld met zwarte folie zodat de verrassing nog niet verklapt wordt (aan de bovenkant zit een kartonnen plaat over de verzendverpakkingen), zie onderstaande afbeelding:

Hoe zijn de pakketten verpakt zodra de inhoud breekbaar is?

Als de inhoud van de pakketten (extra) breekbaar is dan staat dit ook nadrukkelijk vermeld op de pallet. Ook gebruiken wij altijd tape waarop vermeld staat dat de inhoud breekbaar is, zie onderstaande afbeelding:

1.    Hoe laat zal mijn bestelling afgeleverd worden?

Op de dag van levering ontvang je een email met een link, hier tref je de geschatte tijdsindicatie aan.


2.    Kan ik zelf de datum van levering bepalen?

Je kunt zelf aangeven op welke dag je je bestelling wilt laten bezorgen. Houd er wel rekening mee dat bepaalde producten en pakketten pas vanaf een bepaald dag leverbaar zijn. Je kunt deze “vanaf leverdag” vinden bij elk product. Soms heeft een product een levertijd omdat deze voor je speciaal wordt geproduceerd of omdat deze bijvoorbeeld een verwerking van een logo betreft.


3.    Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten vind je in het overzicht hierboven.

Wanneer je je bestelling komt ophalen in Duiven, betaal je uiteraard geen bezorgkosten. Dit zijn onze adresgegevens:

Tezet Business Gifts B.V.
Lithograaf 39
6921 VA DUIVEN


4.    Ik wil mijn bestelling op verschillende adressen laten leveren, kan dit?

Ja, je kunt je bestelling laten bezorgen op verschillende adressen. Afhankelijk van het aantal producten en het aantal adressen maken we graag een vrijblijvende prijsopgave voor je. Voor meer informatie kun je ons telefonisch bereiken op 0316-282831 of mail naar info@tezet.nl.


5.    Ik wil mijn artikelen door Tezet huis aan huis laten bezorgen, kan dat?

Vanaf een bepaald aantal (op te vragen bij onze afdeling verkoop verkoop@tezet.nl ) kunnen we je artikelen huis aan huis te bezorgen, mits deze niet (te) breukgevoelig zijn. Afhankelijk van het gewicht van je pakket en het aantal pakketten, verzenden wij je producten per pakketpost of brievenbuspost. Brievenbuspakketten worden bezorgt door PostNL. Pakketten door Transmission of PostNL. 

Samen met je spreken we af wanneer je artikelen aangeboden worden aan PostNL of Transmission. De kosten van de bezorging is afhankelijk van het gewicht en het aantal adressen.

Houdt er wel rekening mee dat het artikel eventueel eerst nog verzendklaar gemaakt dient te worden (verpakt in een doosje met buffermateriaal).
En dat de pakketten voorzien dienen te zijn van je gegevens, b.v. door middel van een kaart, brief, logolabel of logoetiket. Een ontvanger weet anders niet van wie het pakket komt.

Voor meer informatie kun je ons telefonisch bereiken op 0316-282831 of mail je naar info@tezet.nl.


6.    Kan ik een tijdslevering opgeven voor de levering van mijn bestelling?

TEZET levert in veel gevallen in samenwerking met onze vervoerder Transmission. Transmission levert standaard op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur. Het is ook mogelijk om in een bepaald tijdsvak je bestelling binnen te krijgen. Hiervoor gelden de volgende toeslagen (naast de eventuele transportkosten):

Alleen geldig in Nederland:

  • Leveren voor 9.30 uur: € 60,00 excl. BTW
  • Leveren voor 12.00 uur: € 35,00 excl. BTW
  • Tijdsleveringen zijn niet mogelijk op de Wadden eilanden

 

7.    Kan de zending aangemeld worden?

Uw zending kan in Nederland van te voren telefonisch aangemeld worden door de chauffeur. De toeslag hiervoor bedraagt € 2,50 excl. BTW.
 

8.    Kan de zending persoonlijk overhandigd worden?

Uw bestelling kan in Nederland persoonlijk overhandigd worden. De toeslag hiervoor bedraagt € 9,95 excl. BTW.


9.    Kan ik mijn pakket volgen?

De dag van levering (alleen in Nederland) ontvang je van onze vervoerder een mail met een tijdsindicatie. Dit kan door onvoorziene omstandigheden nog wijzigen gedurende de dag.


10.    Wat is de verwachte levertijd?

De levertijd verschilt per product en pakket. Bij elk product staat een indicatie van de levertijd aangegeven.
Voor bedrukte artikelen met bijvoorbeeld uw logo geldt dat de levertijd in gaat na uw goedkeuring van de digitale proef.
Voor exacte levertijden kun je ons telefonisch bereiken op 0316-282831 of per e-mail naar info@tezet.nl.


11.    Waar kan ik terecht voor vragen over de bezorging?

Voor vragen over de bezorging kun je bellen met 0316-282831, een mail sturen naar verkoop@tezet.nl of het contactformulier op onze website invullen.


12.    Krijg ik een factuur bij mijn bestelling?

Ja, je ontvangt altijd een factuur bij je bestelling bij Tezet. Het is zelfs mogelijk om op factuur te bestellen. Tezet behoudt zicht het recht om in sommige gevallen op vooruitbetaling pas te leveren.
Je ontvangt binnen 5 werkdagen je factuur per mail. 


13.    Mijn pakket is beschadigd of voldoet niet aan de verwachtingen, wat moet ik doen?

Dit vinden wij bij TEZET erg vervelend. Wij zoeken graag samen met je naar een oplossing. Om tot een passende oplossing te komen, vragen wij je contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch via 0316-282831 of per mail via verkoop@tezet.nl.


14.    Kan ik ervan uitgaan dat mijn pakket vóór Pasen, Sinterklaas of Kerst geleverd wordt?

Je kunt zelf een gewenst moment voor levering van de door je bestelde geschenken en pakketten aangeven. Wij zullen er alles aan doen om je producten op dit moment bij je te bezorgen.

Mocht het door omstandigheden niet mogelijk zijn om op tijd te leveren, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op voor een passende oplossing.


15. Afleverinstructies:

Eventuele afleverinstructies, zoals leveren bij b.v. de receptie in plaats van bij de goederenontvangst, of afleveren bij het tuinhek indien er niemand aanwezig is o.i.d. geven we wel mee aan onze vervoerder. en onze vervoerder geeft dat ook mee aan de chauffeur, maar uiteindelijk zal de chauffeur ter plekke moeten bepalen of dat ook gaat lukken. Garanties daaromtrent kunnen we niet geven. Uiteindelijk zal de chauffeur ook ter plekke moeten kunnen parkeren en hij zal iemand moeten aantreffen die de zending in ontvangst kan nemen. Wij vragen je om begrip voor de situatie en voor de chauffeur.