Paaspakketten, Sintpakketten en Kerstpakketten bezorgen


TEZET bezorgt uw bestelde paaspakketten, zomerpakketten, Sintpakketten en kerstpakketten met de grootste zorg. Dit doen wij in de meeste gevallen met onze vervoerder Transmission. Transmission streeft er naar om op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur te leveren. U kunt zelf aangeven op welke dag u uw producten wenst te ontvangen. 

Themapakketten (Sint, Kerst, Pasen en Zomer) kunnen geleverd worden vanaf de datum dat de seizoenspakketten beschikbaar zijn. Dit kunt u zien bij de betreffende producten op de website.

TEZET bezorgt door heel Nederland en België. Wij leveren veelal uit voorraad.
Voor bezorging in Nederland gelden de volgende standaardtarieven:

Waarde van bestelling Verzendkosten excl. BTW Verzendkosten incl. BTW
 Tot € 75,-  € 6,95*  € 8,41
 Van € 75,- tot € 250,-  € 9,50*  € 11,50
 Van € 250,- tot € 500,-  € 18,50*  € 22,39
 Vanaf € 500,-  Franko geleverd op 1 adres in NL*  
*uitzondering de eilanden (Wadden eilanden & Zeeuws Vlaanderen)

 

Voor bezorging in België gelden de volgende standaardtarieven:

Waarde van bestelling Verzendkosten excl. BTW Verzendkosten incl. BTW
 Tot € 75,-  € 8,95*  € 10,83
 Van € 75,- tot € 250,-  € 12,50*  € 15,13
 Van € 250,- tot € 500,-  € 24,50*  € 29,65
 Vanaf € 500,-  Franko geleverd op 1 adres in NL*  

TEZET probeert al uw vragen omtrent bezorging en bestelling te beantwoorden. Hieronder vindt u een overzicht met veelgestelde vragen.

Staat uw vraag er niet tussen, neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch via 0316-282831, per mail via info@TEZET.nl of via ons contactformulier.


1.    Hoe laat zal mijn bestelling afgeleverd worden?

Op de dag van levering ontvangt u een email met een link, hier treft u de geschatte tijdsindicatie aan.


2.    Kan ik zelf de datum van levering bepalen?

U kunt zelf aangeven op welke dag u uw pakket wilt laten bezorgen. Houd er wel rekening mee dat bepaalde producten en pakketten pas vanaf een bepaald dag leverbaar zijn. U kunt deze “vanaf leverdag” vinden bij elk product. Soms heeft een product een levertijd omdat deze voor u speciaal wordt geproduceerd of omdat deze bijvoorbeeld een verwerking van een logo betreft.


3.    Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten vindt u in het overzicht hierboven.

Wanneer u uw bestelling komt ophalen in Duiven, betaalt u uiteraard geen bezorgkosten. Dit zijn onze adresgegevens:

TEZET Business Gifts B.V.
Lithograaf 39
6921 VA DUIVEN


4.    Ik wil mijn bestelling op verschillende adressen laten leveren, kan dit?

Ja, u kunt uw bestelling laten bezorgen op verschillende adressen. Afhankelijk van het aantal producten en het aantal adressen maken we graag een vrijblijvende prijsopgave voor u. Voor meer informatie kunt u ons telefonisch bereiken op 0316-282831 of mailt u naar info@TEZET.nl.


5.    Ik wil mijn artikelen door TEZET huis aan huis bezorgen, kan dat?

Uw artikelen zijn huis aan huis te bezorgen, mits deze niet (te) breukgevoelig zijn. Afhankelijk van het gewicht van uw pakket en het aantal pakketten, verzenden wij uw producten per pakketpost of brievenbuspost. Brievenbuspakketten worden bezorgt door PostNL. Pakketten door Transmission of PostNL. 

Samen met u spreken we af wanneer uw artikelen aangeboden worden aan PostNL of Transmission. De kosten van de bezorging is afhankelijk van het gewicht en het aantal adressen.

Houdt u er wel rekening mee dat het artikel eventueel eerst nog verzendklaar gemaakt dient te worden (verpakt in een doosje met buffermateriaal).
En dat de pakketten voorzien dienen te zijn van uw gegevens, b.v. d.m.v. een kaart, brief, logolabel of logoetiket. Een ontvanger weet anders niet van wie het pakket komt.

Voor meer informatie kunt u ons telefonisch bereiken op 0316-282831 of mailt u naar info@TEZET.nl.


6.    Kan ik een tijdslevering opgeven voor de levering van mijn bestelling?

TEZET levert in veel gevallen in samenwerking met onze vervoerder Transmission. Transmission levert standaard op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur. Het is ook mogelijk om in een bepaald tijdsvak uw bestelling binnen te krijgen. Hiervoor gelden de volgende toeslagen (naast de eventuele transportkosten):

Nederland:

  • Leveren voor 9.30 uur: € 55,00 excl. BTW
  • Leveren voor 12.00 uur: € 30,00 excl. BTW
  • Leveren voor 15.00 uur: € 12,50 excl. BTW
  • Leveren na 14.00 uur: € 40,00 excl. BTW
  • Tijdsleveringen zijn niet mogelijk op de Wadden eilanden

België:

  • Leveren voor 9.30 uur: € 75,00 excl. BTW
  • Leveren voor 12.00 uur: € 40,00 excl. BTW
  • Leveren voor 15.00 uur: € 30,00 excl. BTW
  • Leveren na 14.00 uur: € 55,00 excl. BTW


7.    Kan de zending aangemeld worden?

Uw zending kan in Nederland van te voren telefonisch aangemeld worden door de chauffeur. De toeslag hiervoor bedraagt € 2,00 excl. BTW.
 

8.    Kan de zending persoonlijk overhandigd worden?

Uw bestelling kan in Nederland persoonlijk overhandigd worden. De toeslag hiervoor bedraagt € 9,50 excl. BTW.


9.    Kan de levering op mijn werkplek geleverd worden (begane grond)?

Uw bestelling kan in Nederland op uw werkplek op de begane grond geleverd worden. De toeslag hiervoor bedraagt € 12,50 excl. BTW.


10.    Kan de levering op een etage afgeleverd worden?

Uw bestelling kan in Nederland op een etage afgeleverd worden. De toeslag hiervoor bedraagt € 25,00 excl. BTW.


11.   Kan de pallet afgestapeld worden?

De pallet kan in Nederland afgestapeld worden. De toeslag hiervoor bedraagt € 20,00 excl. BTW.


12.    Kan ik mijn pakket volgen?

De dag van levering ontvangt u van onze vervoerder een mail met een tijdsindicatie. Dit kan door onvoorziene omstandigheden nog wijzigen gedurende de dag.


13.    Wat is de verwachte levertijd?

De levertijd verschilt per product en pakket. Bij elk product staat een indicatie van de levertijd aangegeven.
Voor bedrukte artikelen met bijvoorbeeld uw logo geldt dat de levertijd in gaat na uw goedkeuring van de digitale proef.
Voor exacte levertijden kunt u ons telefonisch bereiken op 0316-282831 of per e-mail naar info@TEZET.nl.


14.    Waar kan ik terecht voor vragen over de bezorging?

Voor vragen over de bezorging kunt u bellen met 0316-282831, een mail sturen naar info@TEZET.nl of het contactformulier op onze website invullen.


15.    Krijg ik een factuur bij mijn bestelling?

Ja, u ontvangt altijd een factuur bij uw bestelling bij TEZET. Het is zelfs mogelijk om op factuur te bestellen. TEZET behoudt zicht het recht om in sommige gevallen op vooruitbetaling pas te leveren.

U ontvangt binnen 5 werkdagen uw factuur per mail. Wenst u deze per post te ontvangen, dan kunt u dit bij het bestellen aangeven.


16.    Mijn pakket is beschadigd of voldoet niet aan de verwachtingen, wat moet ik doen?

Dit vinden wij bij TEZET erg vervelend. Wij zoeken graag samen met u naar een oplossing. Om tot een passende oplossing te komen, vragen wij u contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch via 0316-282831 of per mail via info@TEZET.nl.


17.    Kan ik ervan uitgaan dat mijn pakket vóór Pasen, Sinterklaas of Kerst geleverd wordt?

U kunt zelf een gewenst moment voor levering van de door u bestelen geschenken en pakketten aangeven. Wij zullen er alles aan doen om uw producten op dit moment bij u te bezorgen.

Mocht het door omstandigheden niet mogelijk zijn om op tijd te leveren, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op voor een passende oplossing.


18. Afleverinstructies:

Eventuele afleverinstructies, zoals leveren bij b.v. de receptie in plaats van bij de goederenontvangst, of afleveren bij het tuinhek indien er niemand aanwezig is o.i.d. geven we wel mee aan onze vervoerder. en onze vervoerder geeft dat ook mee aan de chauffeur, maar uiteindelijk zal de chauffeur ter plekke moeten bepalen of dat ook gaat lukken. Garanties daaromtrent kunnen we niet geven. Uiteindelijk zal de chauffeur ook ter plekke moeten kunnen parkeren en hij zal iemand moeten aantreffen die de zending in ontvangst kan nemen. Wij vragen u om begrip voor de situatie en voor de chauffeur.