Veelgestelde vragen

Heb je een vraag aan Tezet – The Surprise Company? Het kan zijn dat de vraag al eerder is gesteld en beantwoord. Hieronder tref je een overzicht aan van onderwerpen waarover vragen zijn gesteld. Ga naar het onderwerp en kijk of je vraag er tussen staat en is beantwoord. Staat je vraag er niet bij, dan helpen we je uiteraard wel graag verder, bel naar 0316 28 28 31 of mail naar: info@tezet.nl

Bezorging

1 Hoe laat zal mijn bestelling afgeleverd worden?
Op de dag van levering ontvangt je een email met een link, waar je een geschatte tijdsindicatie aantreft.
2 Kan ik zelf de afleverweek bepalen?
Je kan zelf je gewenste afleverdag aangeven. Echter houd er wel rekening mee, dat in verband met de versheids-garantie van onze produkten, ze vanaf een bepaalde dag leverbaar zijn. Je kan deze "vanaf" levermomenten vinden bij elk produkt.
3 Wat zijn de bezorgkosten?
Voor bestellingen tot €75,= excl. BTW geldt een bijdrage voor de transportkosten van €6,95 excl. BTW* Voor bestellingen van €75,= tot €250,= excl. BTW geldt een bijdrage voor de transportkosten van €9,50* Voor bestellingen van €250,= tot €500,= excl. BTW geldt een bijdrage voor de transportkosten van €18,50* Bestellingen > €500,= excl. BTW worden franko geleverd op 1 adres in Nederland*
Uitzondering: * de eilanden (Waddeneilanden & Zeeuws vlaanderen)
Voor België gelden andere tarieven. Als je de bestelling bij ons in Duiven komt afhalen betaal je geen bezorgkosten.
4 Ik wil mijn bestelling op verschillende adressen laten afleveren, kan dit?
Ja zeker, dit is mogelijk. Afhankelijk van het aantal produkten per adres, aantal adressen maken we graag een vrijblijvende prijsopgave. Bel voor meer informatie 0316 28 28 31 of info@tezet.nl
5 Ik wil mijn artikelen door Tezet huis aan huis laten bezorgen, kan dat?
Dat kan Tezet dit voor je verzorgen. Brievenbuspost vanaf 100 stuks en pakketten vanaf 50 stuks. We kunnen pakketten of brievenbuspakketten verzendklaar maken en huis aan huis laten bezorgen door, Post.nl of Transmission. Brievenbuspost, pakketten dunner dan 32 mm, wordt bezorgt door Post.nl. De prijs is afhankelijk van het gewicht en aantal. Prijs op aanvraag. We spreken af wanneer wij het aan Post.nl  of Transmission zullen aanbieden. Het bezorgmoment is lastig exact door ons te bepalen. 
6 Kan ik een tijdslevering opgeven?
TEZET levert in samenwerking met Transmission. Zij leveren tussen 8.00 en 17.00 uur. Het is echter mogelijk om de bezorging in een bepaald tijdsvak binnen te krijgen. Meerprijzen voor deze service zijn: Leveren voor 9.30 uur: € 55,00 excl. BTW. Leveren voor 12.00 uur: € 30,00 excl. BTW. Leveren voor 15.00 uur: € 12,50 excl. BTW. Leveren na 14.00 uur: € 40,00 excl. BTW. Leveren in Belgie voor 12.00 uur: € 40,00 excl. BTW. Tijdsleveringen zijn niet mogelijk op de Wadden eilanden
7 Kan de zending aangemeld worden?
Dat kan. De zending wordt van te voren telefonisch door de chauffeur aangemeld. Meerprijs voor deze service: € 2,50 excl. BTW.
8 Kan de zending persoonlijk overhandigd worden?
Ja, dat kan. Meerprijs voor deze service is: € 9,50 excl. BTW.
9 Kan de levering op een etage afgeleverd worden?
Ja, dat kan. Meerprijs voor deze service is: € 25,00 excl. BTW.